april 2026-arkiv

Status

Jeg har vært tilbake fullt på jobb siden oktober i fjor. Det vil si: jeg jobber ikke 150% som jeg gjorde før sykemeldingen. Jeg tar meg en to minutters pustepause annen hver time. Jeg prøver å prioritere hvordan jeg bruker kreftene. Jeg prøver å bevege meg. Jeg prøver å begrense meg. Det trenger ikke være …

Fortsett å lese